Obec Dvory nad Žitavou, ako verejný obstarávateľ podľa § 6 ods.1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vyzýva na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky:
„Rekonštrukcia obecného rozhlasu I. etapa.“
Identifikácia obstarávateľa:
Názov organizácie: Obec Dvory nad Žitavou
Sídlo organizácie: Hlavné námestie 6, 941 31 Dvory nad Žitavou
IČO: 00308897
DIČ: 2021060701
IČ DPH: nie je platcom DPH
Štatutárny zástupca: Ing. Branislav Becík, PhD., starosta obce
Bankové spojenie: VÚB, a.s., Nové Zámky, č. ú. SK27 0200 0000 0001 7022 1172
Tel: + 421 / 035 6484 079
Adresa hlavnej stránky verejného obstáraveteľa (URL): http://www.dvory.sk
Kontaktné miesto: Obecný úrad
Hlavné námestie 6, 941 31 Dvory nad Žitavou
v čase od 08.00 do 15.30 hod.
Kontaktná osoba obstarávateľa určená pre styk s uchádzačmi: Ing. Peter Ágh, prednosta obecného úradu
E-mail: sekretariat@dvory.sk, prednosta@dvory.sk
Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia obecného rozhlasu výstražným signálom. I.etapa. Rekonštrukcia pozostáva z výmeny ústredne. Rekonštruovaná časť musí byť napojiteľná na existujúci vyrozumievací modul so zosilovačom. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky, množstva a rozsahu dodávaných materiálov a realizovaných prác sú uvedené v Návrhu na plnenie kritérií, ktrorý tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.
Ústredňa musí spĺňať: – viď príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií
– napojenie na drôtový rozhlas
Miesto dodania: Obec Dvory nad Žitavou, katastrálne územie Dvory nad Žitavou, Obecný úrad Dvory nad Žitavou, Hlavné námestie 6, 941 31 Dvory nad Žitavou, okres Nové Zámky, Nitriansky kraj
Lehota dodania: od 10. 3. 2016 – 31. 5. 2016
Predpokladaná hodnota zákazky: 19.505,00 eur bez DPH
Druh zákazky: zákazka na dodávku tovarov a služieb
Kód CPV: Hlavný predmet, Hlavný slovník:
32330000-5 Prístroje na záznam a reprodukciu zvuku a obrazu
51310000-8 Inštalácia rozhlasových, televíznych, zvukových a video zariadení
Postup obstarávania:
Podlimitná zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na dodanie tovaru a súvisiacich služieb.
Podmienky účasti: Uchádzač musí predložiť nasledovné dokumenty:
- Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písmeno f) zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 písmeno e) alebo ekvivalentnými dokladmi, resp. dokladmi podľa ods. 4 a ods. 5 zákona č.25/2006 Z. z. v originálnom vyhotovení alebo ako fotokópiu tohto dokladu: a) doklad o oprávnení poskytovať tovar alebo službu, ktorá je predmetom zákazky.
- Cenovú ponuku na predmet zákazky vypracovanú na základe podrobného opisu predmetu zákazky. Cenové ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v mene EUR. Predmet zákazky bude realizovaný tiež v slovenskom jazyku. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme – listinná forma, uchádzač predloží ponuku v jednom vyhotovení. Potvrdenia, vyhlásenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku, požadované v týchto súťažných podkladoch. musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak.Ponuka musí byť podpísaná osobou alebo osobami oprávnenými konať v mene uchádzača. V prípade, ak viacerí uchádzači predložia ponuky s rovnakou ponúkanou cenou, ktorá bude najnižšia, budú uchádzači vyzvaní k predloženiu zoznamu skúseností v predmete zákazky spolu s finančnou alokáciou pre predmet zákazky. Vybraný bude uchádzač, ktorý poskytol služby predmetu zákazky s väčšou alokáciou finančných prostriedkov.
Predloženie ponuky:
Záujemca predloží cenovú ponuku verejnému obstarávateľovi poštou, osobne alebo mailom na adresu: Obec Dvory nad Žitavou, Hlavné námestie 6, 941 31 Dvory nad Žitavou v zalepenej a označenej obálke „OBSTARÁVANIE – Rekonštrukcia obecného rozhlasu I. etapa NEOTVÁRAŤ!“, ako aj s obchodným menom a sídlom verejného obstarávateľa a uchádzača.
Lehota na predloženie cenovej ponuky: do 5.2.2016, do 10.00 hod.
Ponuky doručené po tejto lehote budú uchádzačom vrátené neotvorené.
Uchádzač je svojou poukou viazaný do 9.3.2016. Ponuky zostávajú platné počas viazanosti ponúk.
E-mailová adresa: sekretariat@dvory.sk, prednosta@dvory.sk
Požaduje sa ponuka na celý predmet zákazky.
Variantné riešenia sa nepripúšťajú.
Predmet mailu:
„OBSTARÁVANIE – Rekonštrukcia obecného rozhlasu I. Etapa – CENOVÁ PONUKA!“
Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena celkom za poskytnutie tovaru a služieb v EUR s DPH.
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- Navrovaná zmluvná cena bez DPH
- Výška DPH /ak nie je platcom DPH uvedie 0,00 EUR DPH/ a upozorní vo svojej ponuke na túto skutočnosť
- Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH
Kritéria na vypracovanie cenovej ponuky:
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov. Platba za plnenie sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom, po dodaní a sprevádzkovaní tovaru a služby na základe predložených faktúr a súpisu zrealizovaných prác a dodávok, odsúhlaseného objednávateľom.Lehota splatnosti faktúry nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa doručenia do podateľne verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ zálohy ani preddavky neposkytuje.
Dôležité informácie:
S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o dielo, ktorá bude platná dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinná deň po zverejnení na webovom sídle obce Dvory nad Žitavou. Úspešný uchádzač doručí do sídla verejného obstarávateľa aktualizovaný, konateľom spoločnosti podpísaný návrh zmluvy o dielo spolu s aktualizovaním návrhu cenovej ponuky ceny zmluvy so zohľadnením výsledkov verejného obstarávania a to v listinnej forme.
Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta budúcej realizácie predmetu obstarávania, s termínom 25.1.2016 o 8.30 hod., na adrese verejného obstarávateľa a oboznámiť sa so všetkými okolnosťami v danom projekte z dôvodu spracovania ponuky.
Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa pri postupe zadávania zákazky podľa § 9 ods.9 nie je možné podať žiadosť o nápravu, ani námietku v zmysle zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ poverí vyhodnotením verejného obstarávania zodpovednú osobu. Všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa budú vyhodnocovať, bude oznámený výsledok vyhodnotenia ponúk zaslaním zápisnice z otvárania obálok a vyhodnotenia ponúk, poštou na adresu, ktorú uviedli v podkladoch k výzve pre verejné obstarávanie.
Otváranie obálok a vyhodnotenie ponúk sa uskutoční dňa 5.2.2016 o 14:00 hodine v zasadacej miestnosti obecného úradu. Verejný obstarávateľ vykoná vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezakúpiť predmet zákazky alebo neprijať žiadnu ponuku v prípade, že cena ponuky prekročila finančné možnosti rozpočtu, z ktorého majú byť hradené.
Verejný obstarávateť si vyhradzuje právo jednať o úpravách textu zmluvy o dielo a upresniť jej konečné znenie.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 46 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Všetky náklady uchádzačov spojené s účasťou v tomto postupe zadávania zákazky si uchádzači hradia v plnej výške.
Ponuky doručené na adresu verejného obstarávateľa predložené v lehote na predkladanie ponúk sa po procese vyhodnotenia a skončenia lehoty viazanosti ponúk uchádzačom nevracajú. Zostávajú jko súčasť dokumentácie o súťaži verejného obstarávateľa.
Dvory nad Žitavou, 15 január 2016
Ing. Branislav Becík, PhD.
starosta obce
Prílohy výzvy: 1 Návrh na plnenie kritérií – Cenová ponuka
Príloha č. 1
Výzvy na predloženie ponuky na predmet zákazky:
„OBSTARÁVANIE – Rekonštrukcia obecného rozhlasu I. etapa CENOVÁ PONUKA!“
Návrh na plnenie kritérií:
Verejný obstarávateľ: Obec Dvory nad Žitavou,
Hlavné námestie 6, 941 31 Dvory nad Žitavou
Názov predmetu zákazky: Rekonštrukcia obecného rozhlasu I. etapa.
Názov, alebo obchodné meno uchádzača: …………………………………………………………
Sídlo uchádzača: ………………………………………………………………………………………
IČO uchádzača:
Predmet zákazky:
|
Názov |
MJ |
Počet |
Cena za MJ |
Cena bez DPH |
DPH 20% |
Cena s 20% DPH |
1. |
Vysielacie a riadiace pracovisko |
|
|
|
|
|
|
1.1. |
Vysielacia anténa všesmerová kompletná zostava |
ks |
1 |
||||
1.2. |
Vysielač vf. signálu |
ks |
1 |
||||
1.3. |
Vysielacia ústredňa – riadiaca jednotka |
ks |
1 |
||||
1.4. |
Modul digitálnej predvolby príjmu |
ks |
1 |
||||
1.5. |
Modul riadenia |
ks |
1 |
||||
1.6. |
Dynamický mikrofón s 5m prívodnou šnúrou |
ks |
1 |
||||
1.7. |
Stojan pod mikrofón s nastavením uhla náklonu |
ks |
1 |
||||
|
Celkovo |
|
|
|
|||
2. |
Prijímacie bezdrôtové hlásiče |
|
|
||||
2.1. |
Bezdrôtový hlásič vrátene zálohovnia a automatického dobíjania |
ks |
21 |
||||
2.2. |
Tlakové reproduktory – nízkoimpedančné, 106 dB – komplet |
komplet |
21 |
|
|
|
|
2.3. |
Anténa smerová prijímacia – kompletná zostava |
ks |
21 |
|
|
|
|
2.4. |
Montážny materiál |
komplet |
21 |
|
|
|
|
|
Celkovo |
|
|
|
|||
3. |
Montážne práce a iné |
|
|
||||
3.1. |
Montážne práce na riadiacej ústredni |
komplet |
1 |
||||
3.2. |
Montážne práce na 1 ks bezdrôtového hlásiča |
ks |
21 |
|
|
|
|
3.3. |
Napojenie na 100V |
ks |
1 |
|
|
|
|
3.4. |
Montážny materiál, oživenie, odladenie |
komplet |
1 |
|
|
|
|
|
Celkovo |
|
|
|
|||
4. |
PC verzia |
|
|
|
|||
4.1. |
PC zostava |
|
1 |
||||
4.2. |
SW |
|
1 |
||||
|
Celkovo |
|
|
|
|||
|
Cena celkom |
|
|
Cena za poskytnutie služieb obsahuje všetky náklady uchádzača.
Vypracoval:
Dňa: …………………………….
. Meno, Priezvisko
Pečiatka a podpis uchádzača
Zverejnená: 15. 01. 2016